Nu har jag ett papper:)

Där det står att om inte kollegan betalar ut min lön inom en vecka, måste företaget anses ha gått i konkurs. Självklart vill jag inte att företaget ska gå i konkurs och det vill nog inte kollegan heller, så det vill till att han betalar nu.

Seminariet var helt okej, men vår lärare är en aning diffus och rörig. Jag har haft henne tidigare så jag vet hur hon är. M i min grupp beklagade sig och sa att hon inte trodde att hon skulle få någon rätsida på det hela. Om läraren kunde vara lite mer precis. Läraren skrev en gång upp en fråga (som fanns med i en uppgift) på tavlan. Någon frågade vad hon var ute efter och läraren skrev om frågan på tavlan. Frågeställningen blev en helt annan och man skulle kunna ha svarat på två olika sätt. Frågan blev inte tydligare om man säger så... Ja, ja, men det går säkert bra i slutändan!
Publicerat i Allmänt