Intervju

Jag och mina arbetsintervjuer... Imorgon ska jag förmodligen på en till intervju inne i Leksand. Det är ett rätt litet företag, men det kan ju vara bra för det. Det blir i alla fall fler arbetskamrater än hos den berömda kollegan som jag annars ska tillbaka till på måndag... Om intervjun blir av imorgon så blir det på torsdag eller fredag. Lite beroende på hur det ser ut för fabriken.
Åh! Just nu känner jag mig så glad att det spritter i kroppen och pirrar i knäna. Just att det pirrar i knäna känns lite annorlunda, men det gör faktiskt det:!
Publicerat i Allmänt
#1 / / H:

Lycka till :o)
Det var jätte kul att träffas en snabbis, det får vi göra om! Och sen är ni välkomna till muc när ni har vägarna förbi eller vill ha ett miljöombyte så att säga! Kram på däääää!

#2 / / Malin:

H; Tack:)! Och tack detsamma! Fantastiskt trevlig pojkvän du har hittat också! Och snygg..;) Tar nog M med mig och kommer ner vid tillfälle!

#3 / / Ellie:

Grattis till intervjun! Jag håller tummarna...

#4 / / Malin:

Ellie: I'll do my best:)