Länge sedan..

Det var ett tag sedan jag skrev något här. Jag har haft fullt upp och när jag har velat säga något har det bara varit elakheter. Därför har jag låtit bli. Inlägget här nedan tror jag att jag lyckades få till ganska vänligt ändå...?

Föregående helg spenderade jag i Köln tillsammans med kameleonten. Jösses vilket hotel vi bodde på. Tycker jag i alla fall som inte har någon direkt hotellvana. Ena hörnet på badrummet (hörnet in mot själva rummet) var i glasbetong. Klarglas innåt och frostat glas ut mot rummet. Utsikt mot domkyrkan.. Jag hade ett mål med hela helgen och det var att gå in i Domen. Sedan måste man ju bara gå upp i tornet också. Över 500 trappsteg upp... Gissa om jag hade träningsvärk i benen i måndags...?

På flygplatsen hem sedan hittade jag fredagens Aftonblad:) Den kostade 44 kronor utan ens en sportbilaga, men jag köpte den ändå:) Marabuo choklad fanns också, men den fick vara. Jag tycker bättre om Lindt, Droste och andra mörka chokladsorter. Att åka till Tysklad var som att åka hem. Dessutom såg vi på Vasaloppet på söndag förmiddag:)
Publicerat i Allmänt
#1 / / Annaa M:

Ha ha, minns när jag gjorde uppehåll i London efter en längre Irlandsvistelse. En kompis jobbade i skandinavisk affär, där stod jag och åt mig proppfull av Dajm, Wasa knäckebröd och Jarlsberg ost och läste sönder den stackars svenska tidning som fanns...

#2 / / Mormor:

Du är väl värd en underbar helg med K synd bara att det inte var hemma i Borlänge.

Kram Kram