Skönt att vara hemma

Det är skönt när det är påsk. Både mamma och pappa är hemma med mig och det är jätteskönt!

Det har blivit några sena kvällar nu så jag är rätt trött, men glad ändå. Igår lekte jag med A en liten stund och idag lekte vi ute i två timmar! Sen var jag jättehungrig och toktrött. Somnade nog på fem röda. Men kul hade vi. Vi lekte sälar i snön tillsammans och jag smakade på deras snö. Den smakade mumma!

Idag ska jag på 1-årskalas. Det blir nog skoj!

Nu har jag börjat lära mig andra färger än blå också. "Den ä gon, den ä bun, den ä gol, den ä black och den ä uiss" Det är alltså grön, brun, gul, svart och vit. Fast det mesta är allt blått.

Pama Pu är Nalle Pu, Plom-Plom är heffaklumpen, tean är tiger och Uu är Ru.






Kommentarer
Postat av: Trollen

Kan man annat än att bli kär i den mysiga lilla filuren på bilderna?!? Ni har en riktig härlig liten kille som gör framsteg för var gång vi läser/ eller ses!

2010-04-06 @ 20:53:30
Postat av: L'et

Trollen; Mamma säger att hon håller med er. Idag fick jag ihop 4 ord i rad. "Mamma kissa på toan". Vi måste ses snart. Jag älskar katter! Och är lite förtjust i T....

2010-04-06 @ 21:18:01
URL: http://tilia.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken härlig kille!! Vad roligt att han fått en egen blogg också! Och att han redan är snart 2 år, wow! :D

Kram!!

2010-04-08 @ 11:24:25
URL: http://annasellner.blogg.se/
Postat av: L'et

Anna; Mamma skrev här först, men sen fick jag ta över. Det är rätt kul faktiskt:) Ja nu är jag en stor kille som kan många saker! Jag har tjuvkikat på lilla K också. En rikigt böna! Jag gillar tjejer och pussar gärna på dem;) Kram kram!

2010-04-08 @ 15:22:41
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0