Damma, damma, damma!

Åh vad roligt jag har haft idag! Trots att jag varit hemma och varit sjuk idag med. Mamma och jag har städat och jag har dammat och dammat och dammat. Mamma har en sådan där statisk dammvippa till trånga utrymmen där man inte kommer åt med dammtrasan. Jag la beslag på den och mamma fckg INTE låna tillbaka den. Jag dammade särskillt noga under alla mattor. Pappa brukar vara noga med att dammsuga där. Sen städade jag länge på mitt rum. Det är kul! Imorgon sa mamma att jag nog ska få vara ute lite mer, men annars kan jag gärna damma lite mer här hemma!

Kommentarer
Postat av: Tilly

Härligt L! Jag anser mig vara frisk igen jag med. Faffa säger att jag sett kry ut på ögonen både igår och idag, fast jag vet inte vad han menade med det för jag har ju inte haft ont i ögonen. Kram

2010-04-10 @ 11:18:10
Postat av: L'et

Tilly; Skönt att höra. Nej, vuxna säger så mycket konstigt ibland. Därför kontrar jag med att säga konstiga saker också så de ska de ska fatta hur konstiga de låter i mina öron! Kraaaaaam!

2010-04-10 @ 22:25:06
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0