Julkort

För någon vecka sedan riggade mamma upp en fotostudio i vardagsrummet. Det var ganska roligt tyckte jag. Hon sa att det var till årets julkort. Nu har en av mina komisar här i byn frågat om jag inte kan lägga upp lite bilder på julkorten från förra året. Okej då. Vad gör man inte för att visa upp sig för tjejerna?!


Den här bilden skickade vi ut till alla familjemedlemmar.


Den här bilden var med i ett fotoalbum från julfotograferingen.


Den här bilden fick alla vänner och bekanta som julkort.


Kommentarer
Postat av: Madde

Vilka underbart fina bilder! Han är så go lille L!! Stor kram till er!

2009-11-22 @ 10:36:28
Postat av: Malin

Madde; Ja han gillade att ta korten då - och nu med. Jag trodde inte att han skulle vilja stå still till årets kort, men det gjorde han. Både satt och stod still:) Vi kanske ska fika någongång i dec? Jag är mammaledig då.

Kram tillbaka;)

2009-11-22 @ 13:20:47
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0