Fredagsmys

Idag bara myser vi jag och den lilla myran. M har tänkt att komma hem lite tidigare från jobbet idag så vi tänkte ta en liten fredagspromenad hela familjen i eftermiddag.

Jag tänkte att det nog var ett tag sedan jag bjöd på några bilder på den lille mannen så här kommer några stycken från morgonen.

Dagens outfit är en snygg body från Polarn & Pyret, ett par coola hängseljeans från Name It och så ett par farliga vargenstrumpor från Bamse.


Först var det bad och då får man så här fina små fossingar.


Sen blir man så här snygg och glad efter badet.


Snart står han på alla fyra. Det är bara en liten fot ivägen....


Som sagt; glad blir man av bad!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilka fina kort på eran lilla Myra. Gillar det sista kortet skarpt, det ser riktigt profesionellt tagit ut. Han är så himla söt i sin kalufs.Haha.

2009-03-22 @ 20:25:35
Postat av: Malin

Jonna; Tackar:) Bra kamera! Ni har ju en likadan och om jag sätter på teleobjektivet och tar en närbild från långt avstånd så brukar det bli bra. Gjorde på samma sätt till julbilderna.

Det är snart dags för klippning...

2009-03-23 @ 09:38:53
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0