Inte rädd länge.

Sonens pottskräck har släppt. Tack och lov,  jag var lite nervös att det skulle hålla i sig för evigt. Men tack vare en liten röd Bobby Car (sparkbil) hemma hos farmor och farfar som farfar noga har demonstrerat så har även pottskräcken släppt. Han sitter ju lite högt upp på båda två och väl uppe på pottan säger han Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr för så låter ju den lilla röda bilen.

Idag tänkte jag att han kunde få sitta på pottan när jag tagit av blöjan, men vi hann inte så långt. Han kissade på skötbordet istället och skrattade gott. Rackarunge där!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ge mig gärna lite tips. Ska börja träna Tt när renoveringen är klar, om några veckor

2009-06-22 @ 21:06:02
Postat av: Jonna

Ge mig gärna lite tips sen. Ska börja träna Tt då vi renoverat klart, dvs om ett par veckor

2009-06-22 @ 21:07:25
Postat av: Malin

Jonna; Vi tar det inte så seriöst ännu. Vi känner mest in pottan, men när han kan gå tänkte jag öva lite mer. Pottan när man är nyvaken, innan mat, efter mat, innan man sover, när man själv sitter på toa. Fast det får ju inte bli för mycket på en gång heller. Då kanske det finns en risk att det blir en tvärtomeffekt istället?

2009-06-25 @ 23:02:51
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0