Födelsedag!

Hejsan!

L'et här. Nu tycker jag att det är på tiden att jag tar över den här bloggen. Jag är faktiskt ingen liten kille längre. Idag fyllde jag 1 år och jag kan en massa saker! Blogga är en av sakerna.

Det har varit jättemånga som hälsade på här idag och jag har bara fått kalasfina grejer!

En polisbil, en Ferarri, en fyrhjuling, en stor flakbil, ett par andra bilar, en hund, ett par spännande skor, snygga kläder, böcker och pussel och pengar och säkert något ner som jag har glömt. Det låter rätt lyxig va? Tänk så många brumm brumm jag äger nu!


Jag skrev nyss ett mail till min pappa (jag vet inte vart han är, men han är inte här i alla fall, mamma säger att han är i Kina men vad är det? jag kan vara i badet eller i sängen eller i bilen, men i Kina?) Hur som helst så vill jag att han tar och dyker upp nu så vi kan meka med alla mina nya bilar i garaget. Det är så spännande att snurra på hjulen. Så jag undrade om vi inte kan skruva loss dem och se hur det ser ut innanför. Jag ska krama och mysa jättemycket med min pappa när han kommer hem!  

Jo, det hände en sak här i morse också. Jag råkade kräkas lite. Det kändes lite spännande att stoppa fingrarna i halsen. Mamma och morfar sa att jag inte fick, men vet ni? Munnen är som ett jättestort hål! Fingrarna kan ju försvinna hur långt in som helst. Jag ville ju bara känna efter om det fanns en botten på hålet, men jag råkade kräkas istället. Nu förstår jag varför de sa åt mig att låta bli. Jag har inte gjort om det, men jag kan inte lova att det inte händer igen...
 
Här kommer några bilder.


Dags för frukost med mamma och morfar.


Det är kul att fylla år.


Jättekul faktiskt!


Ferarris och annat i all ära, men dagens bästa var nog ändå polisbilen. Eftersom den är helt ny är den inte stripad än. Jag har lämnat in bilen så jag hoppas det är klart till imorgon.


Två av mina bästa vänner här hemma. De är så himla mysiga att mysa med. Stampe till vänster och Britt till höger. Vovven Adam som nog är allra bäst ville inte vara med på bild. Han tycker inte att han gör sig på bild - nosen ser knepig ut tycker han. Hm, han som är så söt tycker jag. Jag ska nog få med honom på bild ska ni se!


Här är dagens coolaste pryl. Jag fick en Ferarri av morfar och hans fru...

God natt!

  /L


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej L:et!

Vad roligt att du börjat Blogga. Ska bli spännande att följa dig framöver.

Låter som att du hade en underbar fördelsedag, och vilka fina presenter du fick. Lukas tyckte dom såg så roliga ut att han ska passa på att önska sig likadana när han fyller.

Hälsa mamma att hon tagit jättefina bilder på dig!

Kram från Lukas och Marie

2009-06-30 @ 21:02:40
Postat av: Malin

Lukas & Marie; Jag hade en jättebra födelsedag! Jag tycker att du ska önska dig en polisbil. Den är toppen och den har en jätterolig tuta på ratten!

Kramar från L

P.S. Mamma hälsar också D.S.

2009-07-03 @ 00:25:48
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0