Tåg och katter.

I fredags åkte jag och mamma från morfar och hans katt. Vi åkte inte hem, utan till pappas kompis som bor i Skärkind mellan Norrköping och Linköping. Han hade också en katt. Sen hälsade vi på mammas katter (mina storebröder...). Jag och Frasse kom bra överens och han gillade att bli klappad av mig. Fast jag råkade skrämma honom lite när jag jamade åt honom. På kattspråk sa jag tydligen något olämpligt... 

Nu är jag hemma igen och får äntligen köra min älskade polisbil! Badrummet är ett pra parkeringshus. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem Lukas!

Har med spänning följt din resa här på bloggen.

Jag har två katter nu som är hemma hos oss, men mamma säger att de snart ska åka till Leksand ett par veckor igen. Det tycker jag är dumt för vi är bra kompisar nu alla tre. Du måste komma och spana på mitt rum snart, det är det enda som är helt klart. Jag har en motorcykel i det.

Saknat dig!

Kram din flickvän i grannbyn

2009-07-19 @ 19:12:33
Postat av: L'et

T; Tack;) Det är skönt att vara hemma igen! JAg och mamma håller på att fixa lite...;) Är du hemma imorgon eller på onsdag?

Kram kram!

2009-07-20 @ 18:48:16
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0