Sova borta

Inatt sover jag hos mormor, T och moster C. Jag tycker om att sova där, men jag saknar min polisbil lite. Den är helt nystripad nu! Gissa om den är läcker! Igår patrullerade jag här i byn iklädd uniform också. Bäst att se till att det är lugnt i byn så mamma och jag kan sova lugnt om nätterna. Mamma säger att pappa kommer hem imorgon. När är imorgon? Det spelar ingen roll, bara han kommer hem någongång för jag saknar honom ganska mycket nu.

Mina bilar ja... Jag är inte helt förtjust i att andra lånar mina bilar. Inte att någon annan tar över spisen heller - eller tar hand om Stampe. Jag blir ganska ledsen faktiskt. Bilarna är helt nya och jag vill inte att de repas. Särskillt rädd är jag om polisbilen och en jättestor lastare som jag har fått av H. Om någon annan tar över spisen vet man ju inte vilken mat det blir. Dessutom ska väl inte gästerna behöva laga mat heller. Stampe är Stampe och jag bestämmer att han bara vill bli klappad av mig!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vilket underbart inlägg lilla L :)

Helt rätt stå på dig så kommer du bli en, om möjligt, ännu mer fantastisk kille när du växer upp.

Fixar bilarna, lagar maten och är kärleksfull! 10 poängare ;)

2009-07-04 @ 08:58:22
Postat av: L'et

Jonna; Ja, mamma säger att det är viktigt att kunna laga mat så man kan imponera på tjejerna med gourmetmiddagar. Fast jag vet inte vad som är roligast. Om det är att laga mat eller det tekniska med själva spisen?

2009-07-05 @ 00:24:06
URL: http://tilia.blogg.se/
Postat av: Mormor

Vad kul att du tycker om att sova hos oss. Du sover som en liten stock, inte ett pip på hela natten. Vi tycker att det är jättemysigt när du är hos oss. För mormor är du en liten 100-poängare.



Kram kram

2009-07-05 @ 12:14:05
Postat av: L'et

Du är go du mormor! Man blir lite trött när man ska sova borta för det så många som ger mig all sin uppmärksamhet. Då sover man gott:)

Kram mormor!

2009-07-06 @ 14:18:32
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0