Pappa kom hem....!

Men nu är han HEMMA!!!!
Igår var jag först lite skeptiskt. Var det verkligen han som var min pappa? Jag kunde inte låta bli honom samtidigt som mamma nog ändå kändes bäst. Idag var det lugnt. Det är klart att pappa är min pappa! Världsrymdens bästa pappa faktiskt om man frågar mig! Massor med saker hade han med sig hem till mig också. En snygg kostym (mamma köpte en slips idag), ett par pyjamasar (den ena ser ut som en tigerdräkt), en snygg sidendräkt som jag bara måste visa upp här senare och en trevlig solstol.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Många fina saker du fått verkligen världsrymdens bästa pappa. Håll i honom så han är hemma länge innan nästa resa och mys mycke nu.



Puss o Kram fr Stormormor å Stormofar

2009-07-05 @ 13:57:17
Postat av: L'et

Ja jag gillar min nya saker och mina nya kläder!

Och pappa håller jag hårt i nu. Jag blir lite förtvivlad ibland när han går för långt bort...

Kram kram!

2009-07-06 @ 14:17:12
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0