Nyheterna och Blondinbella

Det som lockar sonen mest när TV'n är på är nyheterna. Han gillar TV4s nyhetsvinjett. Små barn ska ju inte kolla på TV, men det är svårt att hålla honom borta när TV'n nu står i köket. Idag var Blondinbella med på TV4 morgon och Lilla Liten var som klistrad. Det spelade ingen roll hur många gånger jag var och vände på honom så att han inte skulle se på TV'n. Två sekunder senare stirrade han på Blondinbella igen. Jag lät honom hållas. Inte för att jag gillar konceptet Blondinbella, men sonen verkade gilla hennes blonda hår. Jösses... Vart ska detta sluta...? Kille som gillar blondiner vid 6 månader ålder. När Blondinbella var ute ur rutan igen var intresset för TV'n borta igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag säger då det , kan bara hålle med. Vem kan han likna i detta ?? Nåja titta får man alltid. Pussa på den lille charmören.



Stormormor



2009-01-08 @ 13:35:12
Postat av: Malin

Stormormor; Se med inte röra! Han är pussad på!

2009-01-08 @ 23:38:21
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0