Bad

Idag var första gången på länge jag kunde göra en frissyr på knodden. När han var nyfödd blev han oftast förärad med tuppkam, men sen tappade han nästan allt hår och det har ju tagit ett tag innan det nya lite ljusare håret har vuxit till frisyrvänlig längd. Så efter badet idag kammade jag snedbena och så ställde jag upp luggen på honom. Vilken liten godbit!


Från sidan.


Frisyr framifrån.

Får se om det blir bad i Maserhallen imorgon. Grannarna åkte till hennes hemtrakter idag så de kommer inte med och lilla T har haft feber så jag tycker nog inte att hon ska bada. Men jag tänkte att vi kunde åka iväg ändå. Fast det är ju roligare om man är fler som badar. Mormor'n är ledig de flesta fredagarna så hon är tillfrågad om hon skulle vilja följa med någon gång och det ville hon så klart.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Meeeeeeeeen va go han är! :) Febern har gett med sig nu, feberfri sen igår men eftersom det tagit på krafterna hos lillan så får hon vila lite till ifrån bad. Funderade ev på fredag. Vi ses imorgon iaf. Får krupp av att sitta inne bara.

2009-02-04 @ 09:38:29
Postat av: Sofia

Vilken gosing! Och så lik er båda han är...

2009-02-10 @ 12:10:32
URL: http://sofiaha.blogspot.com
Postat av: Malin

Jonna; Sent svar... Supermysigaste lilla killen i hela världsrymden:) Nu är det som sagt sjukdom här så bad får vänt aett tag till...:/



Sofia; Haha! Ja det är så häftigt att vi båda syns i honom. Fast ibland är han faktiskt allra mest lik farmor!

2009-02-10 @ 12:41:18
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0