Mamma slarvar!

Jag tjatar på mamma att hon måste skriva lite mer åt mig här! Fast å andra sidan, när hon ska hjälpa mig så tycker jag alltid att hon är så tråkig och jag vill hellre ta med henne in i tvättstugan och titta på tvättmaskinen. Den är allt bra fin den! Dessutom kommer det "va va" (vatten) i den. Om jag inte vill gå in i tvättstugan så hämtar jag mammas skor istället så hon ska fatta att jag vill gå ut. Om jag ger pappas skor till mamma? Aldrig! Pappas skor kan väl inte mamma ha heller!

Igår kissade jag på pottan för första gången, men jag kan kissa på beställning av mamma annars också. Och idag följde jag med mamma till hennes jobb. Usch vilken otäck färg det var på deras toalett! En suspekt lila färg och modemedveten som jag är skrek jag rätt ut. Jag klarade inte av att vara där inne så jag blev ganska glad när vi gick ut där ifrån igen. Sedan hittade jag ett par Dalahästar som jag pysslade om, klappade och pussade och stoppade ner i min ryggsäck. Fast jag fick inte ta med dem hem.

Sedan ett par veckor sover jag i mitt eget rum och jag sover nog faktiskt lite bättre där än inne hos mamma och pappa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jihoooo vad bra L att du skriver igen.

Jag har tjatat på mamma om att det lära vara något fel på våran dator eftersom din sida inte uppdaterats på länge. Å andra sidan så är jag ju helt blogglös. Stora vi är nu som sover i egna sängar i egna rum, även om det inte alltid är hela natten! Saknar dig och din mamma.

Kram T

2009-08-26 @ 20:19:55
Postat av: L'et

T; Ja, fast ibland när jag vaknar på nätterna så inser jag att mamma och pappa inte är där alls. Då blir jag jätteledsen! Du får tjata lite på din mamma att hjälper dit att öppna en egen blogg du med. Jag saknar dig och din mamma med. Jag behöver lite fart och fläkt i mitt liv;)

Kram kram!

2009-08-27 @ 14:11:44
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0