I natt hände det!

Inte att knodden vände sig, men han sov. Hela natten!
Han somnade klockan tio i går kväll och vaknade först klockan åtta imorse! Egentligen vaknade han till vid sju först, men eftersom jag alltid brukar stryka honom över kinden som godmorgonhälsning (så att jag själv hinner vakna till liv också) hann han somna om igen. Gud så skönt! Jag kan ju sätta rätt mycket pengar på att det inte kommer att hända i natt igen, men att det har inträffat bådar ju gott inför framtiden. Kanske...

Kommentarer
Postat av: Marie

Gud så skönt!!!

Jag hoppas verkligen att vår lilla L snart upptäcker vad skönt det är att sova :-)

2008-10-23 @ 08:49:52
Postat av: Sofia

Skönt! Njut ;-)

2008-10-23 @ 14:17:09
URL: http://sofiaha.blogspot.com
Postat av: Malin

Marie; Han kommer nog på det när som helst ska du se:)



Sofia; Njuter i fulla drag:)

2008-10-26 @ 20:38:47
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0