Mer barnkläder!

Det har äntligen öppnat en butik med snygga, roliga och sköna barnkläder här i stan. Tre äpplen hög heter butiken. Jag misstänkte att det var en bekant till mig som öppnat butiken, men samtidigt tänkte jag att det var för bra för att vara sant. Här om dagen var jag in en vända och vem står där om inte I! Det är hennes alldeles egna butik och hennes alldeles egna konecpt. Ingenting kedjestyrt där inte. Skönt! Jag åt pepperkaksfudge och köpte en blå väska med en stor vit stjärna och en liten mörkt turkos haklapp med en blå fisk på till knodden. Väskan ska han samla alla kort och brev i som han får och redan har fått. Som sagt; mycket trevlig butik!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åhå! Äntligen! Måste åka dit och kika snart då.

2008-11-09 @ 12:47:30
URL: http://sofiaha.blogspot.com
Postat av: Anonym

Sofia; Yes, bra ställe att önska sig julklappar från;)

2008-11-09 @ 22:02:38
URL: http://tilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den här mormodern måste också dit och kolla. Kanske bäst att fylla plånboken först=D



Kram kram

2008-11-11 @ 21:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0