Jeansen passar!

Tio dagar efter förlossningen passar mina jeans igen!
Lite trånga i midjan är de, men de går att knäppa utan att de känns allt för obekväma. Min vita favoritsommarkjol passar också liksom min korta jeanskjol. Gud så skönt att garderoben helt plötsligt har växt lite igen! Det som inte passar ännu är vissa överdelar eftersom brösten inte längre ryms i diverse kortärmade skjortor och linnen, men det gör inget. Jag använder gärna mina mammatröjor lite till eftersom många av dem är väldigt sköna. Det är byxorna också, men det är skönt att kunna dra på sig ett par jeans eller en kjol så här på sommaren.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihii... 1 är efter förlossningen passar inte mina jeans... skrattretande men sant... gick upp 35 kg när jag skulle få Hugo men jag var på tok för smal innan så jag får väl vara nöjd om jag blir av med 5 kg till...

Kan man kanske få se lite bilder på underverket?

2008-07-10 @ 23:36:27
URL: http://emmasideer.blogspot.com
Postat av: Malin

Emma; 35kg var en del... Två veckor innan förlossningen hade jag gått upp 9kg sedan vägde jag mig inte mer, men det kanske blev 10 eller 11kg. Det skulle vara spännande att se vad vågen stannade på nu, men jag vill vänta tills jag får tillgång till vågen på Barnens Hus i Mockfjärd igen eftersom det är den vågen jag har utgått från. Ska dit på måndag och då är det ju två veckor efter förlossningen. Idag sitter jeansen bättre än här om dagen.

2008-07-11 @ 15:35:52
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0