Inte lätt..

Det här med bebisar är inte lätt.
Jag och Lilla Liten var på Kupolen idag. Något som inte uppskattades av den lille, så det var bara att åka hem. Jag tror att det var lite för mycket ljud åt honom. I alla fall verkade det så. Väl hemma var han väldigt nöjd och låg naken på skötbordet en stund och jollrade och skrattade, men sen vände det och jag misstänkte att han var hungrig. Fram med den redan förberedda maten, på med vatten till vattenbadet och L protesterade högljutt. När maten väl var varm tvärsomnade han så det var bara att ställa in maten i kylen igen. Så nu ligger han i sin babysit och sover med en grön Björklövennapp i munnen (han har en blå Leksandsnapp också). Får se när han vaknar igen. men det bör inte vara allt för långt borta.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag håller med Lilla Liten, Kupolen är inte kul. Mina besök där är så korta som möjligt.



Kram kram

2008-08-31 @ 16:15:36
Postat av: Sanna i Piteå

Micro. Går snabbt och bra till hungriga killar som vill ha maten nu, nu, nu =)

2008-09-02 @ 00:13:07
Postat av: Malin

Mamma; Nej, jag gillar inte heller Kupolen men ibland måste man tyvärr dit:/



Sanna; Åh, jag ser fram emot den dagen när vi kan börja värma Lilla Litens mat i micron. Nu måste man koka upp vatten, låta svalna lite, blanda i ersättning och sen låta bli ljummet. Lite omständigt, men det går bra det med:)

2008-09-04 @ 09:52:10
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0