Mjau!

Idag har jag hälsat på ett par katter. En av dem var svart, men jag sa "den ä blå". Mamma sa att katten var svart, men jag tyckte minsann att den var blå! Mamma är knasig ibland. T hjälpte mig att klä på mig sen när jag skulle hem. Hon är snäll T! Jag bjöd henne på mina äppelbitar som jag fått också.

Nu är farmor och farfar här och snart ska jag träffa mummu, T, kanske Mimmi, mu-mummu och pu-puppu. Mu-mummu har bakat bullar som hon har lovat att jag ska få smaka! Bullar är Mumma!

Hej å!

Kommentarer
Postat av: T

Man kan säga att katten är blå om man vill!

Den är nästan blå eftersom den har vit botten.

Tack för äppelbitarna jag bjöd bort och snodde tillbaka. Få se om pappa följer på torsdag isf kommer jag med. Jag har ff vintertid och sover kl 21 inte 20. Kram

2010-03-30 @ 11:19:17
Postat av: L'et

T; Ja! Kom gärna förbi!!! Kram!

2010-03-31 @ 22:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0