Pajtårta hallon!

Imorgon fyller jag två år! Och jag har beställt pajtårta hallon av mamma.
Jag har redan fått lite presenter. Bland annat kläder, bollar till ett billhav, en polisbil, ett städset (jag älskar att damma!) och en diskmaskin. Diskmaskinen är lite läskig tycker jag. Den låter så mycket, men den blir nog rolig om någon vecka eller så.

Vet ni att bebisens koja är i mammas mage?!?! Det är därför den finns men inte syns. Jag syns ju inte heller när jag kryper in i mina kojor.

Sen har jag lärt mig att man inte får vara på gatan själv.
-Mim gå gatan, nej. Gå gatan mamma å pappa.

Sen har jag koll på när sopbilen kommer också.
- Tisda, sen komme torsda, sen komme feda, DÅ komme sopbummen!
Fast ibland glömmer jag bort att ta med torsdagen. Om man hoppar över den så är det ju färre dagar kvar tills sopbilen faktiskt kommer. Det tänkte ni inte på va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0