Liten blir stor

Igår var jag hemma och myste med mamma hela dagen. Annars brukar jag vara hemma och mysa med pappa på fredagar, men mamma var ledig och pappa och farfar rev lite på vår sommarstuga och åkte och hämtade (köpte) en ny spis till oss i Transtrand. Jättefin spis tyckte jag!

I alla fall så cyklade vi först iväg med J&T och hälsade på Mamma Mu! Det stod jättemånga Mamma Mu i en stor hage i grannbyn. Det var spännande, men kallt. Vi cyklade hemåt istället och hälsade på C&V. Våldgästade... Jag tror att V gillade vårt sällskap. Jag och T gillade hans i alla fall. En jättefin liten gräsklippare hade han också och jag ville gärna ta hem "klippen" till mig, men jag fick inte.

Sen köpte vi blommor (skittråkigt rent ut sagt!) och så planterade vi en massa sommarblommor. Plantera var däremot jättekul! Jag fortsatte att plantera när mamma var klar.

Idag har jag varit hos mummu och T ett par timmar och som vanligt när jag är där och hos farmor vill jag inte riktigt åka hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0