Glass och kläder

Igår var jag och mamma till Kupolen för att handla lite saker. Vi skulle ha ett lås, byxor till mig och en spegel att sätta i bilen- Sen undrade jag om vi skulle köpa blommor. Mamma sa att det skulle vi inte, men undrade om jag ville köpa blommor. Det ville jag! Mamma ville att vi skulle köpa glass också.

Mamma hittade varken lås till sig eller byxor till mig, men jag gillade att vara inne i klädaffären. Jag plockade ner lite kläder som jag tyckte var snygga och sen hängde jag tillbaka dem igen. Tro inte att jag river ner kläder och har mig! Jag är en ganska ordentlig kille!
Sen åkte vi rulltrappa (det var lite läskigt) och vi köpte glass. Melonglass. Det var ganska gott, men jättekallt! Mamma fick äta upp det mesta. Efter glassen gick vi och köpte blommor. Gula blommor som lyser som solen sa mamma. De var fina!

Efter det åkte vi till familjen Ts nya hus och inspekterade. Jag blev genast kompis med tvättmaskinen och sen fick jag bulle och saft. Jag brukar inte gilla saft, men den här var smaskens och jag ville ha mer. Dit åker jag gärna och fikar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0