Klädintresserad

Min moster tycker att jag ska bli glamrockare när jag blir stor. Då får man lyssna på musik, det är mycket som glittar och man har roliga kläder. Fast jag vet inte.... Jag blir nog hellre ett pop-snöre!

Jag gillar kläder. Här om kvällen kom det en tjej hem till oss som hade med sig massor av kläder! Jag la beslag på en T-shirt omgående och ville inte släppa den! Jag hittade en till T-shirt också, men den första var svart med lite rött på och hade rockig text på ryggen. Det var två tjejer här också som är lika gamla som mig, men de var inte alls intresserade av kläderna. Jag höll i min tröja och var DJ. Stod vid stereon och dansade och skötte musiken! Någon måste ju upprätthålla ordningen!

Sen lärde J mig att bre min smörgås själv och att doppa mackan i glaset. Det var mumma det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0