Den ä blå den!

Idag har jag fått en jättefin ny jacka av mamma. Den är blå! Egentligen har mamma betalat halva och stormormor/stormorfar den andra halvan (av pengar jag fått i mitt påskägg), men mamma köpte den. Jag hade önskat mig en Polarn & Pyret jacka, men mamma tyckte inte att färgerna var så roliga. Det blev en blå Everest från Stadium istället. Fast jag hade ingen större lust att prova den. Blått i all ära, men mamma är så jobbig ibland! Jag har ju nyss provat två nya mössor. Kan inte det räcka? Okej, imorgon kanske jag provar jackan...

Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag hörde av mamma att du provat jackan och tyckte om den. Det är en väldigt fin blå färg som du passar bra i. Idag är jag hemma från jobbet för jag har så ont i halsen. Men när jag tänker på dig på känns det mycket bättre.



Kram kram

2010-04-12 @ 11:54:25
Postat av: Tilly

Blått är fint. Jag har mycket blått för att vara tjej, min mamma tycker om den färgen. Bla så har jag en blå/turkos jacka som jag tycker mycket om! Får jag välja själv så tar jag alltid den. Vore kul om du modellade lite framför kamera och lade ut en bild. KRAM

2010-04-12 @ 21:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0