Miniboxare?

Jag har gått en rond - eller två. Ser det i alla fall ut som. Här om dagen fick jag två myggbett i pannan och ett under ögat, men tydligen tålde jag inte myggen för halva mitt ansikte svällde upp. Mamma tyckte att jag såg ut som en alien och pappa tyckte att jag såg ut som en liten slugger. Tack mamma, tack pappa! Ni är så snälla... Igår var jag och pappa till tant doktorn, men hon sa att jag snart skulle se fin ut igen och hon hade rätt. Igår kväll kändes det genast mycket bättre och mina ögon var inte så svällda längre. Mamma och pappa grät när de såg mig. Lite taskigt faktiskt. Tänk om jag skulle gråta så fort jag fick syn på dem!

Nu är jag hemma med pappa och vi har det toppen! Vi är och tittar på kossorna lite då och då och jag tycker att de är väldigt fina. Idag har vi varit och handlat för jag och pappa ska laga kyckling ikväll och bjuda mamma. Jag vill gärna att vi tänder lite ljus innan mamma kommer hem så att det ska vara lite mysigt när hon kommer. Pappa tänder dem villigt och jag hejjar på!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tur att inte jag såg dig när du var svullen av myggen. När din mamma var liten blev hon också svälld av myggbett. En gång var hennes ena öga alldeles igensvullet, hon såg som om hon fått en rejäl smäll. Vad mysigt du och pappa har det. Blev mamma glad när ni hade dukat fint och gjort god mat?



Kram kram

2009-09-05 @ 11:37:07
Postat av: Jonna

ÅH L du är väl en för mysig liten kille du!!!

2009-09-05 @ 22:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0