Tredje gången gillt?

Jag skulle få vaccin i tisdags, men då var jag sjuk så mamma bokade om tiden till idag. Men då fick jag ändå inget vaccin. När vi kom till tanterna på BVC avrådde de mig att ta vaccin eftersom jag fått lite utslag förmodligen till följd av att jag har haft feber. Tredagarsfeber har jag redan haft så det här var nog något annat. Nu ska jag dit på tisdag igen, så jag hoppas att det går bättre då. Mamma och pappa fick vaccin istället. Det fanns över på BVC så de fick dubbla barndoser.

 

Nu kan jag säga:

Tee (mix av tre/tje)                 tre

Kam                                     kam

Kom                                     kom

Dytt, dytt, dytt, dytt               som det låter när man knappar in siffror på telefonen

Bumpaaa                              rumpa (fast det har jag kunnat ett tag, bara mamma som inte nämnt det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0