Lekstund och lite sömn

Idag var en händelserik dag för Lilla Liten. Först tog jag honom till farmor och farfar så jag kunde så sy klart gardiner och ta bort beslag på en köpmansdisk som ska målas. Sen åkte vi direkt till J&T och hälsade på en liten stund. Idag var liten i alla fall inte så rädd för T som han var sist de träffades. De satt till och med mittemot varandra på golvet och klappade på varandra en liten stund innan Liten kom på att han nog både var trött och hungrig. Han slukade nästan en hel portion gröt och en hel banan. Helt nöjd var han dock inte eftersom han var störttrött. Han hade sovit 30minuter hos farmor och farfar och kanske 20minuter hos J&T... När vi kom hem stoppade jag ner honom i vagnen och tog en promenad runt gatan så att han somnade, sen fick han sova en halvtimme. Han var inte precis nöjd när jag väckte honom, men jag fick honom i alla fall att vara vaken så att han hade ätit välling (somnade ätandes) vid halv nio nu på kvällen. Får se hur länge han sover imorgon bitti. Den här veckan  har vi inte gått upp före halv nio en enda dag. Superskönt och jag har varit pigg och utvilad.

Imorgon väntar farmor och farfar igen. Det känns väldigt skönt att Liten har accepterat dem och ingen är nog gladare än farmor... Som för övrigt skickade med mig en supergod fiskgratäng hem så jag skulle slippa laga mat idag. Underbart!

Kommentarer
Postat av: j&t

Hejsan! Tack för besöket igår, det var trevligt trots trötta och hungriga bebisar :) Skönt för L att han iaf fick sova av sig den största tröttheten. T höll ut till halv åtta men tro inte att hon sov hela natten för det :) Skönt för både dig och farmor att det går så bra! Kan tro hon är stolt som får rå om charmtrollet. Kikar in när du minst anar och spanar in dina gardiner haha

2009-01-15 @ 11:57:15
Postat av: Anonym

Hallå! Tack själva för att vi fick komma förbi:) Supergott te...:) Ni är alltid välkomna:)

2009-01-15 @ 22:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0