Kalaaaaaaaaaaaaaaaaas!

Idag har jag varit på kalas hos grannen V. Hans mamma och pappa hade bakat en massa gott, men jag gillade nog kanelbullen och Mariekexen bäst. Tårta var inte så gott som mamma lät påskina att det skulle vara. Det var lite för kladdigt för min smak. V fick en liten vovve av mig. Jag hade nästan glömt hur den såg ut, men nu när jag såg den igen ångrade jag lite att jag hade gett bort den och jag hade gärna tagit med vovven hem igen, men det fick jag inte för mamma. Taskigt. V fick annars en hel del roliga leksaker. En pusselkub som jag satt och stoppade ner bitarna i och en buss med lite figurer i och som spelade en liten melodi.
Grattis igen V!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0