Har provsmakat idag.

Mmmmm! Smaskens! Idag har jag provsmakat olika saker. Förutom att gnaga på mina skor har jag även testat svarta vinbär, kogödsel, vatten i en vattenkanna samt skalet på en grapefrukt. Jag tror faktiskt att grapen smakade bäst. Svarta vinbär var ingen hit. Inte gödslet heller. Dessutom tyckte mamma att jag luktade bajs om fötterna. Men jag ville ju bara hjälpa pappa att plantera lite i trädgården och då bara råkade jag stoppa fingrarna lite i munnen också. Det blir lätt så när man vill vara snäll och spela en liten trudilutt på läpparna.

Från onsdag kväll till fredag kväll var jag hemma hos mormor och T. Imorgon ska jag vara hos farmor. Mamma, pappa och farfar ska åka till stugan och göra lite snyggt på tomten. Jag hoppas att mamma har plockat lite blåbär där då... 

  /L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0