Lat eller...?

I söndags när jag var och handlade gick jag bort till barnmatsavdelningen för att köpa ersättning till knodden. Där stod redan en mamma med sin bebis i kundvagnen och bokstavligen hamstrade färdigblandad ersättning på tetrapak. Antingen skulle de ut och resa (utomlands) och det var därför hon behövde så många eller så var hon bara lat och tyckte att det var bekvämt med fördigblandad mat. Nu blev det här inlägget egentligen lite meningslöst eftersom jag först nu kom att de kanske skulle ut och resa. Jag utgick bara från att hon var lat och tänkte dra en lång harang om det, men jag låter bli... Det är bättre att jag väcker vår egen knodd och petar i honom lite käk innan vi åker till stormormor och stormorfar. Min morfars syster och ena bror skulle komma och fika och jag misstänker att morfars syster är väldigt nyfiken på den lilla knodden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0