Lite magbilder.

Det är många som har frågat efter bilder på magen och här kommer en liten bildserie. Från "lönnfet" till tjock! Nu är jag i vecka 35 eller rättare sagt vecka 34+3.

Vecka 19: Jag kände mig mer lönnfet än gravidtjock..
image18

Vecka 25: Nu börjar det hända saker! Fast jag skulle fortfarande bara kunna vara tjock.
image19

Vecka 26: Jag håller in magen, men bara övre delen åker in. Här syns det rätt tydligt hur högt magen går.
image20

Vecka 35: Nu har det verkligen hänt grejer! Har visst samma kläder som för 9 veckor sedan, men man blir ju rätt enahanda gällande klädvalen...
image21

Vecka 35: Fast framifrån.
image22

Vecka 35: Bara magen och jag.
image23

Kommentarer
Postat av: Ellie

Det ser väldigt mysigt ut... För en oinvigd som jag iaf!

2008-05-21 @ 10:08:14
Postat av: mormor

Vilken härlig mage lilla liten trivs nog utmärkt där.

Kram fr mormor

2008-05-21 @ 17:32:17
Postat av: Elin O

Åh vilka fina bilder! Tänk vad fort tiden går, tycker inte alls det var längesen vi var på klassfest och du körde ;)

Hoppas ni mår bra!
Kraam

2008-05-21 @ 21:15:07
Postat av: Malin

Ellie; Det är mysigt:) Vänta du bara!

Mormor; Haha! Ja det verkar så än så länge i alla fall!

Elin O; Ja tiden går alldeles för snabbt! Det var väldigt svårt att hålla tyst på den där klassfesten och själv tyckte jag att jag både hade hunnit bli lönnfet och fått jättebröst... Jag trodde att alla skulle fatta hur det låg till, men man inbildar sig så mycket:)
Vi mår toppen - förutom att jag är rätt trött nu.. Hoppas det är bra med er också!
Krma kram!

2008-05-22 @ 15:03:36
URL: http://tilia.blogg.se/ettnyttliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0