PlanetDad

Jag har hittat världens bästa sida för blivande föräldrar! PlanetDad. Det är förvisso en sida som riktar in sig på blivande fäder, något som verkar vara rätt unikt, men faktum är att jag känner mig mer hemma på den sidan än på alla snuttegulliga forum där bara rosarosande mammor och blivande mammor skriver. Jag tipsade M om PlanetDad också och han verkade tycka att den var bra. Sidan tar inte bara upp hur det är att vänta barn, utan också vad som händer efteråt, saker att tänka på och så vidare.
Det jag gillar extra mycket med sidan just nu är att de skriver om fosterutvecklingen på ett bra sätt. Jag vill ju veta exakt hur stor vår Lilla Liten är och när han/hon öppnar ögonen och börjar kunna höra mammas och pappas röster. Hittills har jag inte hittat det på någon "vanlig" familjesida.
Som sagt; toppen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad skönt att du har hittat en sida som inte är så "pluttignuttig". Det var något som jag irriterade mig på när jag väntade barn. För att inte tala om alla vackra softade bilder på ammande kvinnor. Det är i och för sig mysigt att amma, men det är inte så som det ser ut på bilderna.

Kram kram

2008-03-29 @ 21:12:08
Postat av: Malin

Mamma; Nej det var nog därför det kändes rätt bra.

2008-04-01 @ 13:03:33
URL: http://tilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0