Någon kittlas! En alien?

Jag måste säga att jag inte direkt går runt och tänker på att jag är gravid hela tiden. Därför känns det alltid lika överraskande när det plötsligt är något som rör sig inne i magen just när jag sitter i helt andra tankar, på jobbet till exempel. Det tar en mikrosekund eller två innan jag kommer på vem det är. Det är ju vår Lilla Liten som övar simhopp!

Den lilla har kommit på hur man bäst kittlar sin mamma i alla fall. När man sitter ner sjunker revbenen in en bit i magen och de är nog spännande att pilla på eller så är det så att Liten tycker att de är i vägen och försöker knuffa undan dem. Det kittlas i alla fall rätt ordentligt, men samtidigt som man sitter och småfnissar för sig själv för att det kittlas vill jag heller inte flytta på mig eftersom det är en jättehärlig känsla att bli kittlad innifrån. Det låter precis lika skumt som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0