Dextrosol

Guuuuud så gott det skulle vara med Dextrosol. Helst med smak av citron.
 
Det är ett problem bara och det är att jag inte får tag i det någonstans. Jag köpte ett paket Dextrosol Naturell här för ett tag sedan, men jag kommer inte ihåg vart det var någonstans och nu letar jag med ljus och lykta och jag har även försökt att hitta substitut till Dextrosolen, men jag lyckas dåligt. Jag tror att det skulle kunna fungera med sådana där godishalsband, men jag har inte hittat sådana någonstans heller.
godishalsband.gif
Det jag är ute efter är den här milda söta smaken som ändå är lite syrlig någonstans och som smälter så där härligt på tungan. Jag kom på nu att PEZ kanske skulle kunna fungera också och de går ju att köpa lite här och där.

Kommentarer
Postat av: mormor

Dextrosol, det var länge sedan. Hade det med när vi var i fjällen som ett enegitillskott, inte dumt. Hoppas du hittar det, apoteket kanske ?

Kram Kram

2008-03-13 @ 16:27:24
Postat av: Jenny

brukar det inte finnas på mackar annars?

2008-03-14 @ 08:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0