Välkommen till mitt nya liv!

Jag har på min andra blogg utlovat att det inte ska vara en mammablogg. Nu vet jag inte om det är mina hormoner som spökar eller om det är något annat som har inträffat, men jag är helt plötsligt jättesugen på att skriva om magar, mammakläder, nyttiga och hälsosamma recept, sköna hemmaspabehandlingar och annat. Något som jag i vanliga fall skulle betrakta som blaha, blaha och undra över hur folk orkar hålla på. Vi får väl se hur länge jag orkar hålla på eller om det är en övergående trend.

Välkomna!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Kul med en ny blogg.
Det där med att man inte tror att man ska uppföra sig som alla andra när man t.ex blir gravid eller skaffar en liten hund är ganska intressant för hur man än gör så åker man dit i alla fall. Återstår som sagt att se hur länge du orkar
hålla på , slår vad om ca 6 mån till.

Kram fr Mormor

2008-01-12 @ 16:18:17
Postat av: Malin

Mormor; M gillar ju inte katter säger han, men nu är han helt frälst tack vare Sotis och Frasse och inte minst Tjockis. Man är ju inte sämre än att man kan ändra sig...!

2008-01-13 @ 22:21:36
URL: http://tilia.blogg.se
Postat av: SS

Får börja med att gratulera till det nya livet.
Jättekul!
Men det gör väl inget att blogga om "mammabestyr" på den andra bloggen också. En blogg handlar väl om livet och alla dess skeenden. Att vara gravid upptar väl en rätt så stor del av ditt liv nu (frivilligt eller ej)? Då tycker jag att det är ok att "blogga" om det.
Skikar en länk till denna blogg till M. Hon (vi) kan nog ha nytta av den framöver...

2008-01-14 @ 16:32:12
Postat av: Malin

SS; Tack! Jo visst tar det rätt stor plats i livet... Nytta framöver? Ni planerar alltså kan jag tänka?

2008-01-14 @ 21:48:00
URL: http://tilia.blogg.se
Postat av: SS

Vi är väl lite längre än planeringen... Vi ligger nog bara ett par veckor efter er. Början av juli är det planerad nedkomst.

2008-01-21 @ 10:46:25
Postat av: Malin

SS; Vad roligt:) Ni kanske finns ute på familjeliv eller någon sådan sida också?

2008-01-22 @ 15:06:58
URL: http://tilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0