Fulltecknad dag

Dagen började med att jag hittade en urladdad mobil i bilen på förmiddagen. Sen har jag vackert fått klara mig mer eller mindre utan telefon idag. Rätt skönt faktiskt. Sedan bar det av till Insjön där vi hälsade på M på jobbet och sedan gick ut och åt lunch. Det blev en liten tur kring Hjultorget också där det blev lite kläder. Dels ska jag på M's avdelningsfest i helgen och sedan ska vi till Gävle nästa helg. Jag har absolut ingenting i festväg längre, så en ny tröja satt fint.

Därefter bar det hemåt och jag försökte ta om bilder som inte blev så bra igår. De blev inte så bra idag heller, men jag är lite mer nöjd i alla fall. Sen var vi hem en snabbvända för att ladda batterierna lite och efter det var det bara att bege sig till Falun. Vi var hemma igen till halv sex. Kul att det händer lite ibland!

     
Publicerat i Allmänt
#1 / / Carro:

Vi har en termometer som vi "fick" från sjukhuset, som man kan ta under armen, den visar ganska bra. Än så länge funkar den, men man kanske skulle haft en bättre sen när han vägrar ligga still i nån minut :)



Fast Vincent börjar bli lite bättre nu, han har slemhosta bara i bland o inte ligga snörvlig. Te eller kanske kaffe nån dag? :)



hmm.. fick o fick.. vi fick låna den å sen kom den aldrig tillbaka.. likaså stetoskåpet.. oops..:)

haha.





kram