Hjärtekatten

Nu har jag virkat mitt första exemplar av Hjärtekatten. Just det här exemplaret kommer dock inte att skickas till något hjärtebarn eftersom mina egna små ungar har lagt beslag på den. Lilla A sa till och med att han skulle byta ut Herr Kanin mot katten! Men då protesterade jag lite. Herr Kanin slapp bli ersatt av en virkat katt. För att vara första katten är jag riktigt nöjd! Öronen kunde ha blivit lite mindre spetsiga kanske. Nu ser katten lite ut som en blandning mellan varg, räv och katt. Morrhår borde den få också.
Vill du också trösta ett hjärtsjukt barn med en liten hjärtekatt, kan du läsa mer här:
http://hjartekatten.blogspot.se/
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mormor:

Vilken söt katt . Den får du massproducera .

Kram

Svar: Mja... I alla fall några stycken :) Kram!
Malin