Vad är det för en dag...?

Är det en vanlig dag?
NEJ! Det är min födelsedag!
 
Ibland förundras jag över att folk är så coola när det är deras födelsedagar. Som att det inte rör dem i ryggen att det är just DERAS dag. Jag blir som en liten unge och är alldeles knollrig i hela kroppen och talar gärna om för vilt främmande människor på stan att det är MIN födelsedag. Jättefånigt, jag vet. Jag försöker lägga band på mig och hittills har jag varit tyst om det på jobbet. Trots att jag kom in med ett gäng hembakta semlor. Jag ska försöka hålla tyst tills fikat. Ska försöka!
 
Hittills har jag fått presentkort på underklädesbutiken Underverket för det hade jag önskat mig. Tulpaner i massor har jag fått och pengar på mitt konto (som nog blir till en tröja).
Men faktiskt bäst av allt var
EN NY KAMERA!
En Nikon D3100. Jag blev så glad och rörd att jag fällde en tår...
Och om jag ska vara helt ärlig så får jobb och familj ursäkta, men just idag skulle jag bara vilja vara hemma, ensam med min nya kamera.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Zara:

Grattis Malin! Hoppas du får en härlig födelsedag!

Svar: Tack:) Jag hade en skön dag. Jobb på dagen, men en mysig kväll med familjen. Jag fick ta kort på Lukas dubbla rader tänder också med nya kameran.
Kram!
Malin

#2 / / Mormor:

GRATTIS !!!!!!! Nu blir nya jättefina bilder . Lycka till !!

Kram

Mormor å Morfar

Svar: Ja det hoppas vi att det blir! Den känns lovande:) Kram på er!
Malin

#3 / / Mamma:

Ser fram emot fina bilder...

Svar: Jag med! Kram!
Malin