"Dröjer det länge..."

"Mamma!?! Dröjer det länge innan du är dödde?"
"Ja det hoppas jag."
"Först när du blir gammal?"
"Ja och det dröjer ju ett tag. Känner du någon som är lite gammal då?"
"Min pappa!"
"Din pappa!?, Nej... Känner du någon annan som är lite gammal då? Stormormor och stormorfar, är dom gamla då?"
"Nej dom är inte gamla! Mormor är gammal!"
"Öhh... Jaha.. Så pappa och mormor är gamla?
"Ja!"
"är jag gammal då?"
"Nej.."
"Så stormormor och stormorfar är också gamla?"
"Nej säger jag! Bara pappa och mormor!"

Bara så ni vet!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mamma:

haha... Han är för go' den lilla L. Stormormor och stormorfar är ju inte gamla för sin ålder och det har han snappat. Igår kände jag mig faktiskt jättegammal=D



kram kram

#2 / / Jonna och Trollen:

hahaha vilken U N D E R B A R son du har!!!!

#3 / / Malin:

Mamma; Haha! Upp till bevis nu! Att du är 25 alltså...;) Kram kram!



Jonna och Trollen; Ja han kan han;)

#4 / / Stormormor:

Tack älskade lilla unge . Vi blev så glada att du tycker vi inte är gamla . När du kommer ska vi väl spela Elvis som vanligt eller hur .

Många kramar å pussar från unga stormormor å stormorfar