Rörd till tårar

Tänk att så lite kan göra så mycket.
Idag kom ett blomsterbud med en stor bukett vita och blå blommor.
Vem skickar blommor till oss nu?
En påskbukett från min far eller någon bekant till oss kanske?
Nej...
Från mina underbara små barn och min fantastiska sambo.
"Till världens bästa mamma, från A, L och M"

Jag bröt ihop totalt, men lyckades samla mig så jag kunde ringa upp M som fortfarande är i Kina och berätta hur glad jag blev. Visst är det konstigt att man kan bli så ledsen för att man är så glad!? Det var då L talade om för sin pappa också att det inte fungerade att krama hårt på lillebror.

Jag är rädd om min M. Han får aldrig försvinna!!!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Helena:

M är en klippa, en riktig drömprins. Har alltid varit kommer alltid att vara. Du gör rätt - håll hårt i honom <3