Fett och socker!

Som syrran skulle uttrycka sig.
Faktum är att jag märker att bebisen nu kräver lite mer fett än tidigare. Grädde är otroligt gott! Liksom mycket smör och ost på ljust bröd. Ljust bröd i massor så det är nog dags att tanka lite kolhydrater.

Idag cyklade vi till dagis med en annan familj lite längre bort. Kallt, men väldigt skönt. Jag har dammsugit, stoppat i tvätt i tvättmaskinen, handlat lite och nu myser jag i soffan med datorn i knäet och Malou på TVn. En het kopp kaffe med vispad grädde och en tekaka har jag också fått.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Mamma:

Bra att du tar det lugnt och inte flänger omkring och måste göra saker. Ibland är ju fett och socker ganska bra =D



kram kram

#2 / / Malin:

Mamma; Nej, jag har gjort en massa redan:) Bra att det finns en anledning att äta fett och socker om inte annat.. Haha!