Vi delar lika.

Som sagt; inga familjeinlägg här, men jag ville bara berätta att Liten nu har tagit över sin blogg och skriver själv om sitt liv utifrån sina perspektiv. Idag har han firat sin första födelsedag och det skriver han om idag! Här hittar ni till honom.

Det har varit mycket folk här idag, men jag trivs när det är mycket folk! Trettiotre personer har kommit och gått under åtta och en halv timme idag! Jag hade bakat en rabarberkaka, en New York Blueberry Ceesecake, choklad- och kolarutor med philadelphiaost, chocolate chip cookies med lite lime, samt high hat cup cakes. De sistnämnda var roligast att göra, men inte den sort som smakade bäst. Det skulle vara maräng på toppen och det blev så sagolikt sött! Men... Kul att testa i alla fall.

Nu är jag störttrött! Men först måste jag in på Facebook!

Publicerat i Allmänt