Kändisspotting i Gagnef!

Jo då, vi har allt kändisar här i Gagnef också! Folk vallfärdar till Bäsna Trädgård för att se på trädgården, köpa växter och äta pelargonkaka. Förra sommaren såg jag Göran Rudbo från Triple & Touch strosa runt i trädgården och sedan inmundiga en kopp kaffe.

Idag hörde jag honom först och konstaterade sedan att jag hade haft rätt. Göran Greider var i trädgården tillsammans med en hel busslast med folk.

Undrar vilken Göran som dyker upp nästa år? Persson kanske?
Publicerat i Allmänt
#1 / / Annaa M:

Fast Göran Greider ser man överallt. Tittade ut genom t-banefönstret mitt på Skanstullsbron för ett tag sedan och fick syn på en karaktäristisk svart och rödrutig skjorta. Jodå, det var GG på promenad över bron!

#2 / / Malin:

Annaa M; Det går liksom inte att ta miste på GG ens på långt håll... Jag tycker han är rätt frän på sitt sätt.