Tvärförvirrad:)

Stackars M, jag låste in honom i huset imorse. En stund efter att jag kommit in på jobbet ringde han och undrade om jag möjligen hade fått med mig hans nycklar till jobbet. Det spontana svaret var nej, men när jag kände efter i jackfickan hade jag både mina och hans nycklar med mig.
- Ja, jag får väl gå ut genom altandörren och be mor och far åka hit och stänga den, sa han lite försiktigt.
Jag hade alltså varit noggrann och låst dörren efter mig och till saken hör att vi inte har något låsvred på insidan av dörren, utan man använder nycklarna även från insidan. 
Igår hade jag både mina bilnycklar med mig.. Vart ska detta sluta?
Publicerat i Allmänt
#1 / / Tennis:

Nämen! Tss.. Hoppas allt gick bra i alla fall! =)

#2 / / Malin:

Tennis; Haha! Jo det gick bra. Han använde altandörren både när han skulle till jobbet och när han kom hem igen.

#3 / / Mamma:

Har du ärvt "nyckelkollen" efter mig =D

Kram kram

#4 / / Malin:

Mamma; Mmm... Skulle tro det. Fastmina egna nycklar har jag alltid koll på;)