Träningsvärk.

Det måste vara få förunnat att få träningsvärk av att jobba på kontor. Men det kan jag lova att jag har! Det är sådan kraftig träningsvärk att det faktiskt kliar i mina biceps... Det beror nog på att muskelfibrerna håller på att läka nu. Det hela beror på att jag flyttade runt 36 kartonger innehållande 225 broschyrer i varje här inne på mitt rum. Jag tänkte strukturera upp kartonerna så att det skulle bli mer plats inne på mitt rum och så att alla etiketter syns utåt rummet så man vet om det är broschyrer på svenska eller engelska. Som sagt; detta gjorde jag igår och träningsvärk brukar nästan alltid vara värst dag två... Jag som ska träna imorgon. Vi får se om jag är kapabel till alla armmuskelövningar. Annars blir det till att hoppa hopprep i en timme!

Shit! Höll på att glömma motorvärmaren! Jag slog på den för en timme sedan efter en påminnesle från min kollega Christer. Christer är en klippa! Jag höjde värmen en aning på kupévärmaren också så Erik ska slippa hålla i dörren så länge. Det är trots allt -5 grader.
Publicerat i Allmänt