Mapappappappa

Som jag har sagt tidigare så är ju det mesta Lilla Liten tittar på "pa'". I lördags var vi hos M's föräldrar och fikade och fick sällskap hem med L's kusin. L låg i vagnen och tittade på träden och himlen när han plötsligt vände blicken mot sin far och sa pappapappapappapappapappa. Varken jag eller M hörde var D bredvid gick och pratade om. Nu tittar han på mig och säger mapappapappa. Jaja, i hans värld är vi väl i princip samma person.

Jag tror att vi ska åka till Mockfjärd på babycafé idag - om det stämmer med mat-och-sov-klockan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den lille gulleplutten!! Det låter ju som han säger "ä de´?" också. Begåvad liten pojke.



puss och kram på han.



Kram kram

2009-03-23 @ 19:38:38
Postat av: Malin

Anonym; Japp, dalmål from da beginning:) Tror att det är för att jag jämt säger "titta, va' ä' de?" "ä de fö' ting da'?"

Han pussar ock kramar tillbaka:)

Jag med!

2009-03-24 @ 08:10:57
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0