Sång och - dans?

Nu är Lilla Liten frisk. Det är skönt att prickarna nu i det närmaste är helt borta. Jag är nu helt övertygad om att det var tredagarsfeber det handlade om.

Idag blir det först en liten tripp till Falun. Efter det blir det raska kliv till Mockfjärd. Det är dags för årets första föräldragrupp som ska handla om sånger och ramsor. Här hemma brukar vi sjunga "litet hus vid skogens slut", "en kulen natt" och "imse vimse spindel". De två förstnämnda är roliga, med spindeln uppskattar han inte riktigt än. Vi hoppas på att få lära oss fler sånger och ramsor.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hejsan! Nu var det länge sen jag hann med att läsa eran blogg! Ni är så duktiga på att uppdatera den också så nu har jag läst den halva kvällen haha :) Roligt att det vart en bra träff i M-fjärd. Helt sant att det märks än mer när man träffar "Mvc-gruppen" att bebisarna växer fort. Tyckte nyss alla satt där med magen i vädret :) Härligt att läsa att trippen till Gävle vart lyckad. Vi missar ju mamma/pappafikan på torsdag tyvärr :( Vi får försöka ta och ses snart ändå! Kram hälsa M och L

2009-02-15 @ 19:55:37
Postat av: Malin

Hallå!

Haha! Och jag som tycker att vi är lite slöa med uppdateringarna..:) Visst ja, ni är ju bortresta på torsdag. Mysigt! Hoppas verkligen ni får en mysig tur:) Lilla Liten frågade efter T imorse och jag sa att både ni och vi har lite fullt den här veckan, men en liten promenad kanske? Eller en koppa kaffe? Beror på hur det passar?

Kram från oss alla till er alla:)

2009-02-16 @ 10:22:41
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0