Hej!

Mamma tyckte att jag skulle säga något här bara för att skriva lite. Jag har inte så mycket att säga...
Jag älskar hallon! Men svarta vinbär är inte så gott. Nu håller mamma på att göra rödavinbärssaft så vi får se om jag kanske ockå vill smaka lite sen. Imorgon ska vi köpa socker till saften.

Idag har jag gått runt halva Kupolen alldeles på egen hand. Det var så tråkigt att åka vagn och jag anser inte att mamma kan köra ordentligt, så jag körde själv. Det är tryggast så, annars vet man inte vad mamma kanske kör in i...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med, hallon är godare än svarta vinbär. Fast det blir ganska god saft av vinbären. Vad duktig du är som går så långt. Det är bra att du tränar på att gå så att du hinner ikapp mamma för hon går fort hon.



Kram kram

2009-08-12 @ 21:04:14
Postat av: Tilly

Lukas jag håller med dig om hallonen oxå. Fast jag vill helst plocka mina själv. Kupolen är stort och där kan man springa omkring fast mamma ropar mest- stanna, kom hit, inte rulltrappan! Min mamma har inte heller körkort på vagn ibland så då kör jag själv.

2009-08-13 @ 20:12:54
Postat av: L'et

Mormor; Jag kände igen din IP-adress! Ja, mamma går fort, men ändå säger hon att hon nästan inte hinner med mig ibland!

Kram kram!



Tilly; Ja, det är roligt att plcka själv och fast jag vet att vinbären inte är goda så måste jag ändå testa varje gång vi är där. Rätt som det är kanske det är gott!?

Kramar till dig med!

2009-08-26 @ 00:12:06
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0