Ekiperad!

Något jag saknar i Borlänge är en riktig barnklädesaffär. Det fanns en i centrum tidigare, men jag tror att den är borta nu. Det som fanns där inne var nog lite dyrare än H&M, Lindex och Kappahl också, men det kan det ju vara värt om kvaliteten är bättre.
Här i Tomelilla finns Pigor & Drängar som har fantasktiskt mycket fina kläder. De hade även väldigt coola halsband och klockor både till killar och tjejer. Coola utan att vara gulliga, men ändå barnvänliga. Morfarn var på spenderarhumör (som alltid...) och hittade massa snygga kläder till vårt lilla hjärta.
Det blev en vinteroverall, två mössor, ett par vantar, en liten haklapp, en body (med en spindel som skrämmer ett spöke med napp) med tillhörande byxor, en skjorta, en dundersöt liten pyjamas, ett par varma tossor och en napphållare. Det var såklart morfarn som stod för ekiperingen och vi blev supernöjda! Måste nästan visa upp lite bilder senare.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Härligt att Morfar T får vara med och ekipera det lilla charmtrollet. Kan tänka mej att han var stolt . Väntar att få se kläderna.



Kram fr Mormor

2008-10-05 @ 11:44:23
Postat av: Karro

Så du är i skåne-land! Jag och A ska också dit i november. Vi ses på torsdag! Ska bli skoj att se hur ni har det och komma ifrån vår byggröra en stund!

2008-10-05 @ 22:20:21
Postat av: Malin

Mormor; Ja morfarn myste i fulla drag. Härligt att se honom så glad:)



Karro; Ja det var en spännande resa. I alla fall ner eftersom det var långt att åka tåg ända från Borlänge. Men det gick ju ändå rätt bra tycker jag:)

Ja, det ska bli kul att få hit lite folk. Funderar på vad jag ska bjuda på... Vi ses:)

2008-10-07 @ 11:12:17
URL: http://tilia.blogg.se/
Postat av: Ketty Nilsson

Hej!

Det är alltid lika roligt att få uppskattning från våra kunder! Om du skickar mej din /eller morfars adress -så ska jag skicka ett rabattkort till er ,eller morfar. Kan kanske komma till glädje inför julen?

Lycka till med "knodden", önskar

Ketty på

Pigor & Drängar

Tomelilla

2008-10-22 @ 21:14:44
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0